بهاربهار، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

گل همیشه بهار مامانی وبابایی

2سالگی

1393/4/7 18:18
614 بازدید
اشتراک گذاری

گل همیشه بهارم تواناییهای زیادی داره.قبل از دو سالگی خیلی کارهارو میتونه انجام بده که در ادامه مطلب میذارم 

تمامی شعرهای عموپورنگ وسی دی رنگین کمان 1 را با اهنگ همخوانی میکنه.

تقلید صداها:زیر و بم کردن صدایش.صدای مرغ.خروس.کلاغ.گنجشک.الاغ.ماهی

وقتی به مغازه میریم از هر چیزی که خوشش بیاد رو به فروشنده میکنه و میگه:این چنده؟

پوشیدن لباسها و جوراب وکفش به تنهایی(البته گاهی چپه میپوشه)

بازیهای مورد علاقه:الیسا الیسا بازی.قایم باشک به سبک خودش(با من میره تو کمد تا بابا جون پیداش نکنه.بعد همش میگه ما نیستیم بگردو پیدا کن).توپ بازی.خاله بازی که خیلی دوست داره(تا از خواب بیدار میشه وسایل خاله بازیشو میاره وبه من میگه خاله خاله جون بیا با هم بازی کنیم)هوهو چیچی.عمو زنجیر باف.میو بازی(من 4دست وپا میشم وپشتم میشینه و با صدای میو میو باید راه برم).من نقاشی میکشم ودخترم حدس میزنه(95%درست میگه)

وقتی دارم کارامو میکنم میاد ومیگه:مامانی چی کار میکنی؟(...)بذا منم کمک کنم.بده منم یاد بگیرم.

وقتی حوصلش سر میره میگه:خب حالا چیکار کنیم؟(تکرآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآر)

شناختن تمامی میوه هاودوست داشتن انها.ریواس میخوره وچشماشو ریز میکنه میگه:ترشه خوش مزست. بعداز خوردن زردالو هم دونه هاشو میاره میگه:مامانی بشکن.دست مامان درد نکنه.

 دانستن رنگ صورتی و قهوه ای .اما قرمز وابی را بر عکس میگه

ازش میپرسیم اسمت چیه:   بهار نقی زاده

چند سالته؟   دو سالمه

اسم بابا؟       بابا احسان(بابا اسی هم میگه)

اسم مامان؟     مامان طاهره

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)