بهاربهار12 سالگیت مبارک

گل همیشه بهار مامانی وبابایی

عکسهای 6-5 ماهگی

1391/9/14 19:26
304 بازدید
اشتراک گذاری

5-6 ماهگی

خوردن شصت پاهام

بعد از یه هفته سعی وتلاش حالا براحتی میتونم انگشتای پامو بخورم(21.7.1391)

اخ که نمیدونی با چه لذتی میخوری.

دارم دندون در میارم

دارم دندون در میارم

هر کی بتونه این شکلو در بیاره جایزه داره.خب جای دندونم درد میکنه دیگه

موش موشی مامان داره بازی میکنه

این چادر مامانو خیلی دوست دارم.

هنر مامانی

لباس وتاجمو مامانی درست کرده

ژستو برم

ژستو حال میکنی

چطوری میتونم سیم تلفنو بگیرم؟؟؟

اول ببینم مامان حواسش به منه یا نه!

دیدی تونستم بگیرمش

اخه من عاشق سیمم.چه حالی داره

حالا دیگه دندون دارم.(6.8.1391)

دندونای پایینم در اومده.دردم کم شده

شیطون شدم.هرجا دستمال ببینم خودمو سریع بهش میرسونم

وای مامان اومد که ازم بگیرههههه

دیگه باید با گهوارم خداحافظی کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان فندق جون
20 آذر 91 12:58
فاطمه ناز بانوی مامان به دنیا اومده عکساشو گذاشتم تو وبلاگش بیا ببین و نظر هم یادت نره
امیر
22 آذر 91 14:02
ژستت تو حلقم دایی جووووووووووووون
امیر
22 آذر 91 14:04
میگم بهاریییییی حالا که دندون دراوردی بابا اذیتت کرد گازش بگیر
ninipics
22 آذر 91 20:22
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... www.ninipics.blogfa.com
امیر
4 دی 91 10:16
آخه دایی فدات بشه

مامانت نمیگه سیمو بکشی تلفن بخوره بهت جوجو
دعواش میکنم


elham
20 دی 91 18:15
ای شیطون چه خوشگل شکلک در میاره ای جانم بوس بوس بهار جون
elham
20 دی 91 18:16
آخ آخ چقدر خطرناک اون مامانت نمیگه یه وقت خدای نکرده تلفن میفته رو سرت اگه دعواش نکردم وای وای مامان بهار جونم