بهاربهار12 سالگیت مبارک

گل همیشه بهار مامانی وبابایی

عکسهای 7_6 ماهگی

1391/10/14 16:56
444 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

اینم اش دندونیمه.جاتون خالی.البته با یکم تاخیر

در حال خوردن اولین سوپ 

خودمم به تنهایی میتونم غذا بخورم

اولین باری که تو رورویک نشستم

اینجا هم دارم میرم سراغ مینا(پرنده ای دوست داشتنی که در حال حاضر 1.5 سالشه )

این فنجونو دوست دارم خب

فرنی دوست ندارم.فقط بازی میکنم وبا حرکات ایزایی رو خودمو مامانم میپاشم

بعضی وقتا هم دوست دارم اینجوری غذا بخورم

این که میبینی دستمه  منگوله ی کلاهمه.در عرض چند صدم ثانیه کندمش

اخ جوووووووووووون سفره ونوووووووووووووون

شیطنت از چشم سیام میریزه.......

دختر ورزشکار مامانه

انقده شیطون شدم و سریع خودمو میکشم که اینم عاقبتشه

اینم چندتا خواب شیرین

عمرا بتونید اینجوری بخوابید

اینم بعداز حمامی که حسابی گریه کردم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

elham
20 دی 91 18:12
ای جانم چقدر ناز می خنده، نوش جونش آش دندونیش